Dia Escolar de la No-violència i la Pau 2020

Un cop més, a la nostra escola hem celebrat el DENIP (Dia Escolar de la No violència i la Pau), que coincideix amb l’aniversari de la mort d’en Gandhi.

Aquest any les activitats a les aules han girat entorn a la Convivència, coincidint amb l’elaboració del Projecte de Convivència del centre.

Com ja és tradició a l’escola, hem aprofitat també aquesta jornada per solidaritzar-nos amb les persones més necessitades del poble tot col·laborant amb l’entitat  CÁRITAS de La Garriga i el ROBER de l’ Ajuntament. Per la tarda s’ha realitzat un acte simbòlic d’entrega dels productes recaptats. Hi han participat representants de Cáritas i del Rober, membres de l’equip directiu i els infants delegats de les diferents classes.

Clicant sobre la imatge podreu visualitzar algunes de les FOTOS de la jornada.

A més, en els blocs trobareu més imatges i informació del que s’ha fet de cada cicle.

Us agraïm les vostres aportacions i col·laboració.

Moltes gràcies!