ENTREVISTES FAMÍLIES- TUTORES D’EDUCACIÓ INFANTIL

Benvolguts/des,

Els dies  25, 26 i 27 de febrer i els dies2, 3 i 4 de març  els tutors/es faran entrevistes amb les famílies d’infantil.

A partir d’ara, ja NO penjarem els horaris en paper a la porta principal de cada cicle perquè us  pugueu apuntar, sinó que ho farem a través d’un programa informàtic anomenat Simply book.

Com ho farem?

A partir de dimecres 12 de febrer trobareu penjat a la web de l’escola un article i una icona amb un link per entrar.

Per tal de donar prioritat a les famílies nombroses amb tres fills/es a l’escola, us demanem que respecteu l’horari d’inscripció que us proposem:

Dimecres 12 de febrer a partir de les 9:00 del matí-  es poden començar apuntar les famílies amb 3 fills/es a l’escola.

Dimecres 12 de febrer a partir de les 11:00 del matí- es poden començar apuntar les famílies amb 2 fills/es a l’escola.

Dimecres 12 de febrer a partir de les 13:00 del matí-  es poden començar apuntar les famílies amb 1 fill a l’escola.

EL TERMINI PER LA SOL·LICITUD D’ENTREVISTA ÉS DEL DIMECRES 12 AL DILLUNS 17 DE FEBRER.

Per reservar l’entrevista cliqueu aquí sobre: JA S’HA TANCAT EL TERMINI D’INSCRIPCIÓ PER LES ENTREVISTES