Cafès pedagògics

Enguany hem iniciat un nou espai de trobada amb les famílies: els Cafès Pedagògics dels divendres. El principal objectiu d’aquestes trobades és conèixer-nos millor i establir un vincle de confiança entre les famílies i l’escola, a partir del diàleg i debat. En els Cafès Pedagògics parlem de temes tant del dia a dia dels alumnes a l’escola com de temes que considerem interessants de tractar, en relació a cada grup d’edat. Per això, a les convocatòries sovint trobareu alguns articles o documents adjunts per tenir una mica més d’informació sobre els temes de debat.

A continuació trobareu una presentació una mica més detallada sobre què són els Cafès Pedagògics i el calendari per aquest curs.

DECÀLEG CAFÈS PEDAGÒGICS (cliqueu la imatge)

De moment ens hem trobat amb les famílies de 2n i de P3 per compartir una estona en un ambient relaxat i distès. Des de l’escola estem molts satisfetes d’aquestes dues primeres trobades i en fem una bona valoració. Esperem que des de casa també n’hagueu gaudit.

A continuació trobareu el recull de les famílies de P3 i 2n, així com també uns vídeos recull de la feina feta durant el primer trimestre.

CAFÈ PEDAGÒGIC DE P3

CAFÈ PEDAGÒGIC DE 2n