COMIAT I GRADUACIÓ DE L’ALUMNAT DE 6è

El passat dia 17 de juny al vespre ens vam reunir tota la comunitat educativa: infants i famílies de 6è, docents, representants del menjador i de cuina, etc. per fer un acte de comiat pels nois i noies que acaben etapa i marxen cap a l’institut.
Va ser una tarda plena d’emocions, abraçades, somriures i algunes llàgrimes. Ha estat un plaer compartir aquests 9 anys PLENS D’IL·LUSIÓ (com diu el nostre HIMNE!). Però ara és hora de volar i emprendre un nou camí. Us desitgem el millor en aquesta nova etapa, i sempre que vulgueu us esperem a l’escola per veure’ns!
FOTOS DE L’ACTE (cliqueu sobre la imatge per veure més)

VIDEO ACTE DE GRADUACIÓ:

VIDEO COMIAT DE L’HIMNE