ACTE DE CELEBRACIÓ DEL 10è ANIVERSARI HIMNE “SOM PINETONS”

Els Pinetons estem d’ aniversari!!!

10 Anys ja té el nostre himne “SOM PINETONS!!!

10 Anys cantant, escoltant i acompanyant-nos en moments molt especials com el Cross solidari, el comiat de 6è, el DENIP, les cantades de Nadal, la diada de Sant Jordi, la festivitat de Corpus …

10 anys emocionant i fent partíceps a tots els nens i nenes en el projecte “Som Pinetons”, realitzat a 6è de primària.

I tot gràcies al seu compositor, l’ Ivan Sanmartín, que amb molta estima ens va regalar aquest preciós cant que ens identifica a tots/es els que formem la comunitat de l’ escola Els Pinetons.

Avui ha estat un dia molt especial!!!

Tota l’ escola hem cantat i coreografiat “Som Pinetons” amb unes percussions corporals creades pels mestres de música de l’ escola (l’ Elena, l’ Esther i en Toni), juntament amb unes coreografies realitzades amb diferents materials a càrrec dels més menuts de l’ escola.

Radio Silenci ens ha acompanyat en aquest acte de celebració.

L’ alumnat de 6è ha preparat una entrevista en directe, on tres persones que van iniciar el projecte “Som Pinetons” han estat entrevistades: el creador de la peça, l’ Ivan Sanmartín, la directora en aquell moment, la Montse Busquet (impulsora del projecte) i la mestra de música que durant tots aquests anys l’ ha dut a terme ,

l’ Elena Giménez.

I per finalitzar… SORPRESA!!!

Un grup de pares i mares músics de la nostra escola ens ha ofert un concert en directe: l’ estrena de la versió de “Som Pinetons”. Ens ha agradat molt!!!

HA ESTAT UN DIA PLE D’ EMOCIONS!!!

Vídeo dels infants cantant i famílies tocant l’Himne:

Imatges Dron gravades per Sorin Silviu (pare de la Celine de P5). Aprofitem l’avinentesa per agrair la seva col·laboració:

Entrevista amb el creador de l’himne ( Ivan Sanmartín) i les impulsores d’aquest ( Montse Busquet i Elena Gimenez.

Recull de fotos cliqueu sobre la imatge: