Aquest curs l’alumnat de 6è ha participat en el projecte TED Ed Club promogut i organitzar pel CRP Baix Camp.

El TED és un projecte internacional que té com a lema ideas worth spreading (idees que valen la pena difondre) i que dona suport als estudiants en el descobriment, l’exploració i la presentació de les seves idees. La temàtica d’aquest any ha sigut el futur.
Des de l’àrea de llengua anglesa es va treballar en aquesta idea sobretot posant èmfasi en la part oral de la llengua. En aquest sentit, es van dur a terme diverses activitats pràctiques que van permetre als alumnes millorar les seves habilitats de comunicació oral en anglès. A través de jocs de rol, debats i presentacions, es va fomentar la fluïdesa verbal i la confiança dels estudiants en expressar-se en aquest idioma. A més, es van utilitzar recursos audiovisuals i materials interactius per enriquir l’experiència d’aprenentatge i estimular la participació activa dels alumnes.
L’escola va participar amb les següents ponències:
How will schools will be in the future? Explicada pels alumnes de 6è A: Adam El Yahyaoui El Boazzati, Yara Ibrahimi Benmoussa i Saad Khziba.
Cars in the future. Explicada pels alumnes de 6è B: Romaisa Amma Anahnah, Fairouz Ksiouar El Ouali i Leo Mendoza Sebastián.
La participació d’aquests infants ha sigut en representació de tot l’alumnat de 6è i fruit de mesos de treball a l’escola.


