TANCAMENT ESCOLA BUSQUETS I PUNSET

Seguint indicacions del Departament de Salut, per tal de frenar i evitar el contagi del virus Covid-19, el Departament d’Educació ha decidit tancar tots els centres educatius de Catalunya

S’informarà de la reobertura de l’escola mitjançant la pàgina web del centre i el correu electrònic.

El Claustre hem decidit que intentarem penjar algunes tasques al web de l’escola per tal que es pugui treballar des de casa. No obstant, heu de saber que a l’escola no hi haurà cap treballador/a per ordre del Departament.

Les portes obertes programades pel dilluns 16 i divendres 20 de març queden suspeses fins a nou avís.

Us mantindrem informats davant de les novetats que vagin sorgint. És important seguir les indicacions del Departament de Salut a fi d’evitar contagis.

Adjuntem la comunicació que el Departament d’Educació ha enviat a l’Escola.

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

Cordialment,

Equip Directiu