Comunicat de l’Escola Busquets i Punset en relació al coronavirus

Seguint les indicacions del Departament d’Educació, en relació al coronavirus,  us comuniquem que:

• Queden suspeses totes les activitats i excursions previstes que s’havien de fer fora del centre fins a nou avís.
  • Es suspèn l’activitat d’INFADIMED que es fa dins del centre en horari lectiu a l’alumnat d’Infantil i primer de primària fins a nou avís.
  • Es suspèn l’activitat de Relacionar la Vida que es fa a cinquè de primària dins del centre fins a nou avís.
  • L’activitat de piscina en horari lectiu i extraescolar queda suspesa fins a nou avís.
  • Es mantenen el servei de menjador, l’acollida de matí i tarda i les extraescolars fins a nou avís.
  • Es mantenen les portes obertes que es duran a terme el dia 16 i 20 de març reforçant les mesures de prevenció i evitant aglomeracions en espais reduïts.

En els següents enllaços podeu consultar la nota de premsa del Departament d’Educació i una entrevista que li han fet avui mateix al Conseller on explica que de moment s’han de mantenir les extraescolars i l’activitat habitual d’Escola.

Una abraçada,
Equip Directiu