MATRICULA 2020-2021

Benvolgudes famílies:

Ja s’ha publicat la llista definitiva amb l’alumnat assignat al nostre centre. Benvinguts a tots i totes!

Per formalitzar la matrícula teniu dues vies; la telemàtica i la presencial. En ambdós casos les dates són del dilluns 13 de juliol al divendres 17 de juliol.

Matrícula telemàtica:

Heu d’enviar un mail al correu de l’escola a8019216@xtec.cat adjuntant una foto o pdf de la següent documentació:

• Carnet de vacunació
  • Targeta sanitària individual de l’alumne/a
  • 2 fotografies mida carnet
  • DNI/NIE o Passaport del pare o la mare si no el vàreu presentar al fer la preinscripció.

Us confirmarem el més ràpid possible la recepció de la documentació i que sigui tot correcte. També us farem arribar una petita entrevista que ens permeti conèixer una mica millor al vostre fill/a i ens doni informació per fer els grups respectant al màxim les seves necessitats.

Matrícula presencial (cita prèvia trucant al 93.337.25.99):

Sempre amb cita prèvia, haureu de portar la mateixa documentació que per fer la matrícula telemàtica. En aquest cas haureu de presentar original i fotocòpia (no farem fotocòpies a l’escola). Us farem l’entrevista presencial.

Llista d’espera:

Les famílies que heu fet la preinscripció a l’escola i no se us ha assignat per manca de vacants, quedeu en llista d’espera. Aquesta llista està vigent fins al setembre de manera què, si es produeix alguna vacant d’última hora, us trucaríem per oferir-vos la plaça.

Si al fer la preinscripció vareu demanar altres escoles o plaça d’ofici aquí podeu consultar quina escola se us ha assignat.

Reclamacions o sol·licitud de canvi de centre:

Si teniu dubtes o voleu fer alguna reclamació truqueu-nos i us explicarem i facilitarem tots els tràmits. La data límit és aquest divendres 10 de juliol.

Calendari preinscripció i matricula curs 2020/2021

Mapa escolar preinscripció

L’alumnat que ja és a l’escola serà matriculat per al següent curs automàticament; les famílies no heu de fer res.

Moltes gràcies per tot!