Beques de menjador curs 20/21

Ja s’ha publicat la convocatòria per a les beques de menjador per al curs 20/21. Us pengem aquí els documents que us poden ser d’interés. Les famílies que ja vau presentar la sol·licitud el curs passat us la enviarem, per tal que la signeu i afegiu el que calgui, al vostre correu electrònic; no heu d’omplir la sol·licitud de beca 1a vegada:

INFORMACIÓ A TENIR EN COMPTE

CONVOCATÒRIA BEQUES DE MENJADOR CURS 20-21

SOL·LICITUD BECA 1a VEGADA

SOL·LICITUD BECA GERMÀ

Podeu presentar la sol·licitud totes les famílies que esteu matriculades a l’escola i les que heu fet preinscripció per a P3 o 1r (no els que heu presentat preinscripció per altres cursos, en aquest cas haureu d’esperar a que estigui feta la matrícula)

DATES DE PRESENTACIÓ

Del dilluns 8 de juny al dimecres 15 de juliol.

Us recordem que la sol·licitud ha d’estar signada per tots els membres de la unitat familiar (en cas de menors haurà de signar el pare/mare o tutor legal)

Us recomanem que llegiu la convocatòria per estar ben informats de totes les casuístiques.

Per a qualsevol dubte podeu trucar a l’escola de 9h a 12h.