II Fira Científica BIP

Per segon any consecutiu l’escola s’ha vestit de gala per inundar les aules de projectes relacionats amb la ciència. Durant la jornada d’avui els més petits de l’escola han pogut observar experiments realitzats pels companys del Cicle Mitjà i demà dimarts serà el dia dels més grans, els del Cicle Superior.

Recordem que aquesta iniciativa va néixer l’any passat d’un grup d’alumnes del Cicle Superior que, interessats pel món científic, van organitzar una jornada plena d’experiments . Avui dia aquesta proposta és tota una realitat a l’escola i enguany participaran més de 40 projectes i uns 100 alumnes seran els protagonistes de les exposicions a diferents espais del centre.

Recordeu que les famílies de l’alumnat del Cicle Mitjà i Superior, esteu convidades a entrar al recinte durant tota la jornada. Avui ja s’han pogut veure a algunes d’elles interessades en compartir l’experiència amb els seus fills/es. No us ho penseu, us estem esperant!

Us deixem el programa de la fira i algunes fotos de l’experiència. Anirem afegint fotos a mida que vagin passant els grups a fer la visita.

Clica per veure vídeo de l’experiència

PROJECTES CM II EDICIÓ FIRA BIP

DILLUNS 28 ambient ELECTRICITAT

DILLUNS 28 ambient REACCIONS QUÍMIQUES

PROJECTES CS II EDICIÓ FIRA BIP

DIMARTS 29 ambient ELECTRICITAT

DIMARTS 29 ambient REACCIONS QUÍMIQUES

Clica la imatge per veure les fotos de la jornada

Moltes gràcies a tots els participants i familiars que han fet possible aquesta experiència!!