Dissabte amb famílies: construint el nostre pati

Famílies, alumnes, mestres…

Agraïm públicament i en majúscules la feinada que vam fer entre tots el dissabte dia 26 de maig. Fantàstic!

Ja tenim cuinetes, un vaixell pirata, caixes per jugar a estirar, troncs per fer equilibris, la pista marcada, plantes i cactus pintats per tot arreu! Han estat mans, eines, material, carregades de palets, temps del vostre, il·lusió i molts somriures.

Ho hem fet molt bé!

Un agraïment especial a l’Olga del Amo i la Chiara, i als artistes pintors Nerea i Agus.

Els nens i nenes de tota l’escola avui han sabut exactament què fer amb totes les novetats: gaudir-les! Ho podeu veure a les fotografies (cliqueu  la imatge….).

Cliqueu la imatge per veure les fotos

Seguim endavant amb el nostre somni!