PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

COM I QUAN ES FARÀ LA PREINSCRIPCIÓ?

• TELEMÀTICAMENT (del 13 al 22 de maig):
    • formulari telemàtic: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/
    • enviar el resguard de la sol·licitud i la documentació necessària (escanejada o fotografiada) al correu e3000561@xtec.cat .
    • DOCUMENTACIÓ QUE CAL PRESENTAR al correu del centre:
      • Llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne/a es troba en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de de Treball, Afers Socials i Famílies.
      • DNI de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor/a), o de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport si es tracta de persones estrangeres. Si es tracta de persones estrangeres comunitàries el document d’identitat del seu país d’origen.
      • DNI de l’alumne o alumna en cas que en tingui. De manera extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que es pugui aportar.
      • Certificat o volant municipal de convivència (sol·licitar a l’ajuntament).
  • PRESENCIALMENT (de manera EXCEPCIONAL, del 19 al 22 de maig):
    • caldrà demanar cita prèvia i properament us informarem.
    • COM ES FARÀ L’ATENCIÓ PRESENCIAL:
      • al centre ha de venir una sola persona a fer les gestions
      • cal portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa
      • portar el propi bolígraf
      • recomanació de portar mascareta i guants
      • no han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes (en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació)
    • DOCUMENTACIÓ QUE CAL PRESENTAR:
      • SOL·LICITUD PREINSCRIPCIÓ 2020-2021
      • Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne/a es troba en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de de Treball, Afers Socials i Famílies.
      • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor/a), o de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport si es tracta de persones estrangeres. Si es tracta de persones estrangeres comunitàries el document d’identitat del seu país d’origen.
      • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna en cas que en tingui. De manera extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que es pugui aportar.
      • Certificat o volant municipal de convivència (sol·licitar a l’ajuntament).

PERÍODE DE MATRICULACIÓ:

• Es formalitzarà del 13 al 17 de juliol