Informacions d’inici de curs 2021-2022

Estem a punt de començar el nou curs escolar 2021-2022, que iniciarem el proper dilluns dia 13 de setembre. Caldrà seguir les diferents pautes organitzatives que us detallem, les quals garantiran les normes de seguretat i higiene de la COVID-19.

Us compartim els documents següents:

• Dues infografies del resum del Pla d’Organització 21-22

• Full de símptomes
  • Declaració responsable de salut  que caldrà portar a l’escola la que correspongui el dia 13 de setembre signada:

INFANTIL                          PRIMÀRIA

Properament se us convocarà a una reunió presencial per grup-classe on es tractaran els diferents aspectes organitzatius i pedagògics del curs.

Aquestes reunions es realitzaran durant les primeres setmanes del curs cada tutor/a amb seu grup. Només podrà assistir-hi un membre per família complint rigorosament les mesures de seguretat i higiene. Es recomana que aquestes persones estiguin vacunades amb la pauta completa.

Per qualsevol dubte o aclariment us podeu comunicar amb l’escola mitjançant el telèfon o el correu electrònic.

Reunions d’inici de curs:

• P3 i P4: dimarts 14 de setembre a les 18h
  • P5: dimecres 15 de setembre a les 18h
  • 1r i 2n: dimarts 21 de setembre a les 18h
  • 3r i 4t: dijous 16 de setembre a les 18h
  • 5è i 6è: dimecres 22 de setembre a les 18h

Per més informació podeu consultar el Pla d’organització  a la pàgina web de la ZER.

Web:  https://agora.xtec.cat/zerbenmir/wp-content/uploads/usu611/2021/09/Pla-dOrganitzacio-2021-22-WEB.pdf

Agraïm el vostre suport i col·laboració, restem a la vostra disposició.

Bon inici de curs a tothom