Mostra de teatre a la Ribera d’Ebre 2019

El passat 14 de maig es va celebrar la XXXIIIa Mostra de teatre a la Ribera d’Ebre. Tots els alumnes de l’escola vam anar al Teatre la Llanterna de Móra d’Ebre per gaudir de les obres que s’hi van representar. Els alumnes de P5 de la nostra escola van representar l’obra “La Gateta amb botes” una adaptació del famós conte de Charles Perrault.

L’obra va sortir molt bé i tothom ens va felicitar!

L’endemà de la nostra actuació a la Llanterna vam anar al Casal de Benissanet a representar la mateixa obra pels usuaris del Centre de dia de Benissanet i els nens i nenes de la llar d’infants l’Auberge. Va ser una experiència molt enriquidora i ho vam gaudir molt!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *