Enjardinament de l’entrada del poble i de la nostra escola

Avui els alumnes de CM hem celebrat la setmana del compost amb una activitat d’enjardinament de l’entrada del nostre poble i de la nostra escola.
Mitjançant l’empresa EDAFO i amb la col·laboració de l’Ajuntament hem pogut constatar la importància del compost a partir de l’aprofitament de restes orgàniques, que després de passar un procés es converteixen en nutrients per al sòl.

1. Hem barrejat la terra amb el compost.
  2. Un cop barrejada hem omplit els parterres
  3. Hem plantat les flors

Per la tarda tota l’escola ha participat en les tasques d’enjardinament i entre tots hem deixat un jardí
preciós.

1. Laura Almazor

Potser he estat part implicada…soc d’EDAFO…però ha estat molt gratificant veure com tot l’alumnat s’ha implicat en aquesta tasca comú, primer preparant les plantes que hem utilitzat als parterres municipals i, després, col·laborant en la plantació dels jardins de la pròpia escola. Gran tasca educativa i de sensibilització ambiental la que hi feu!!