Dia Internacional de les Biblioteques 2021

El dia internacional de les biblioteques escolars és el dia 24 d’octubre. A l’escola ho vam celebrar el  divendres 22 amb  les següents activitats:

Matí: els alumnes de Educació Infantil  i Cicle Inicial vam anar per grups-classe a visitar  la Biblioteca Municipal on la Rosa ens va llegir un conte i desprès vam fer un bolet els alumnes de P3, P4 i P5 i una castanya els alumnes de CI. Teníem moltes ganes de poder tornar a la biblioteca ja que l’any passat no vam poder anar-hi.

Agraïm a la Rosa la rebuda que sempre ens fa!!!

P3 i P4

1r i 2n

Tarda d’àlbums il·lustrats: cada mestre/a llegia un àlbum il·lustrat en un racó del pati i els padrins i padrines amb els seus fillols i filloles anaven a cadascun dels racons fent rotació per poder escoltar les lectures d’aquests contes.