DIA DE LA PAU

El dia 30 és el dia de la PAU i a la nostra ZER fem activitats relacionades amb aquesta jornada. A la nostra biblioteca hem muntat una exposició dels llibres relacionats amb la PAU i els VALORS. Així tots els alumnes, aquesta setmana podran mirar-los i fer-ne la lectura.

IMG_0027IMG_0030IMG_0031IMG_0029

El dimecres dia 5 ens va visitar a classe la mare de l’Alexandra.  És l’única alumna d’un altre país que tenim a la classe. La seva família és romanesa i amb motiu de la celebració de la PAU, IGUALTAT i NO VIOLÈNCIA ha vingut a la classe de 2n de C. Inicial a explicar-nos algunes costums del seu país i també ens ha llegit el conte de LA BELLA DORMENT en romanès mentre la seva filla l’anava traduint al català.

Els alumnes han fet preguntes i ha estat una experiència molt positiva per a tots.