Aprenentatge entre iguals.

Els alumnes de cicle superior hem treballat la resolució de problemes de forma cooperativa. Hem fet  parelles d’alumnes on un, l’alumne de sisè i expert en el tema, adoptava el rol de tutor i l’altre, l’alumne de cinquè i aprenent, el rol de tutorat, amb un objectiu comú, conegut i compartit: la resolució de problemes aplicant la regla de tres.
D’aquesta manera hem donat resposta a l’atenció a la diversitat de l’alumnat en tant que s’ha activat la capacitat mediadora dels alumnes per donar-se suport en el moment d’aprendre, i treure profit dels diferents nivells competencials.

La diversitat és un valor molt positiu que permet avançar els aprenents.

Us deixem un video de l’experiència.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>