ABRACADABRA POTA DE CABRA

Hem tingut una exposició de llibres al voltant de la màgia, bruixes i bruixots al passadís de l’escola.

Cada plafó-mural ens explicava alguna temàtica i ens invitava a la lectura dels seus llibres.

Els xiquets i xiquetes han gaudit amb l’ABRACADABRA i tota l’ambientació que l’acompanyava.

Clicant aquí trobareu la llista dels llibres que hem pogut llegir.

Tots els cicles l’hem aprofitat, des dels petits amb presentacions de contes i personatges embruixats, fins llibres triats per parelles lectores i lectures individuals. Segons el gust lector cadascú ha triat la seva lectura.

Donem les gràcies al Seminari de Biblioteques Escolars de la Ribera d’Ebre i al CRP per a facilitar-nos aquesta exposició itinerant  cedida per la Central de Biblioteques de les Terres de l’Ebre.

1 comentari

1. Retroenllaç: Finalitza la ruta de l’exposició ABRACADABRA | Biblioteques Escolars de la Ribera d’Ebre

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *