100tífiques 2020

El passat dia 27 de febrer els alumnes de Cicle Superior de l’Escola Antoni Nat van rebre la visita de la científica Anna Ardévol, convilatana de Benissanet, i “mare de la Queralt” per a tots els nens i nenes de la classe. La Dra. Anna ens va oferir una Xerrada-Taller que portava per nom: “Quins aliments ens ajuden a tenir una bona salut intestinal?”, una xerrada molt entretinguda, didàctica i que va agradar a tothom. Ens va parlar de la seva feina d’investigadora i de la seva especialitat: la bioquímica, d’una forma molt planera, propera i alhora passional.

Aquesta activitat, coneguda com a 100tífiques”, ha estat organitzada pel Departament d’Educació conjuntament amb la Fundació Catalana per a la Recerca i Innovació (FCRI), i forma part de les activitats programades dins del DIA INTERNACIONAL DE LA DONA I LA NENA A LA CIÈNCIA.

La finalitat d’aquesta proposta és fomentar les vocacions científiques i tecnològiques de l’alumnat, especialment entre les xiquetes.

Us deixem una mostra de la xerrada.

Moltes gràcies Anna.