Visitem la biblioteca els alumnes de primer

Durant el segon trimestre hem anat a la biblioteca de l’escola a conèixer la nova organització i la classificació dels llibres.

La senyoreta Mª Pilar durant diverses sessions ha explicat com estaven ordenats els llibres d’Imaginació i de Coneixements.

Cada xiquet ha agafat un llibres per descobrir què hi ha a la tapa, escriure el títol, autor, il·lustrador i editorial. Cadascú té la fitxa del llibre cercat. Entre tota la classe hem mirat llibres i ens ha agradat molt llegir-los.

Mireu què hem fet.

Hem dibuixat el nostre llibre i hem fet un mural dels personatges dels contes.

1. admin Autor de l'article

Un projecte de biblioteca molt complet i engrescador, és el que han treballat els alumnes de primer i que han fet arribar a les famílies en un dossier per Sant Jordi.
    Segur que aquestes primeres passes com a usuaris de la biblioteca fan bon camí.
    Felicitats a la mestra pel projecte i la tasca realitzada.

Joana