Menjador-Projecte desembre gener

Els mesos de desembre i gener, amb el projecte sobre l’ofici de pastora i el tema dels supermercats cooperatius, hem deixat florir la nostra imaginació!

Els alumnes de cicle inicial van visitar l’hort de l’escola i van estar observant els diferents aliments que conreem a l’escola, per a després fer un dibuix conjunt del que havien vist.

Els de cicle mitjà van fer una gimcana pel pati de l’escola on havien de trobar eines de camp per a després relacionar-les amb la seva descripció; tot un repte trobar les imatges amagades i saber quines són!

Les alumnes de 5è van decidir que volien fer una cooperativa elles mateixes, i així ho van fer. EMKILA, formada per tres membres unides per un interès comú: fer polseres per tots els alumnes de l’escola a canvi d’allò que els clients vulguessin. L’elecció de l’activitat econòmica va ser triada per les tres, sabent-se capaces de dur a terme la confecció, a l’igual que els intercanvis i la creació del logo. El mercat va ser el divendres passat, on tots els alumnes van portar algun detall per a fer l’intercanvi (dibuixos, pedres boniques, algun caramel…) i van poder triar una polsera per endur-se. Va ser tot un èxit i, per les dues parts, estan esperant repetir!