Museu de les Aigües

El passat dia 22 d’abril, la classe dels gats vam fer un petit viatge, en autocar, a Cornellà.
Allà, ens van explicar, que hi havia una granota preocupada, tenia molts dubtes sobre l’aigua, els seus amics, fenòmens que passen a la natura…
La  nostra missió va ser… Llegeix més»

Jocs Florals

Avui divendres 26 d’abril a l’escola hem celebrat els Jocs Florals, posant així punt final a aquesta setmana en què hem celebrat Sant Jordi envoltats de llibres i històries fantàstiques.
Com cada any l’alumnat de primària de l’escola participa ja sigui fent un conte col·lectiu, per… Llegeix més»

Teatre anglès: 4t

Hola famílies,
Avui l’alumnat de 4t hem anat al teatre del Joan Pelegrí a veure una obra de teatre en anglès: Robin Hood.
Com ja sabeu anar a teatre ens encanta, així que hem gaudit moltíssim de l’obra, dels actors, la música, i de la trama!
Ha sigut una… Llegeix més»

4t Sortida al planetari

Hola famílies!
Com ja sabeu, la classe dels minerals hem estat treballant el sistema solar i els planetes que el configuren. Per això, i abans d’acabar aquest període que ens ha fascinat, hem anat al planetari municipal per posar a prova tot allò que hem après i… Llegeix més»

Contacontes a CI

Hola famílies,
Avui l’alumnat de CI hem pogut gaudir d’una sessió de contacontes a l’escola. Ha sigut una estona màgica on gràcies a la Sherezade Bajardí ens hem pogut endinsar en mons màgics i d’aventures.
Hem gaudit molt d’aquesta experiència, escoltant atentament les històries que ens ha explicat!
Moltes gràcies Sherezade Bajardí… Llegeix més»