L’escola

L’escola Cavall Bernat està situada al districte de Sants-Montjuïc de Barcelona. És una escola petita i familiar, d’una sola línia, és a dir, hi ha un grup per curs.

Com a particularitat hem de dir que la nostra etapa d’educació infantil es caracteritza perquè a cada aula hi conviuen infants d’I3, I4 i I5.

Un cop acabats els primes anys d’escolarització, els infants de l’escola poden continuar els estudis de secundària en algun dels dos instituts que tenim adscrits.

L’horari lectiu del centre per als alumnes d’Educació Infantil i d’Educació Primària és:

MATÍ: de les 9.05h. a les 12:35h (infantil) /de les 9h. a les 12:30h (primària)

TARDA: de les 14.35h. a les 16:05h (infantil) / de les 14.30h. a les 16:00h (primària)

Adaptació d’I3: durant els primers dies de curs, els alumnes de I3 fan una entrada esglaonada per facilitar la seva adaptació al centre.