Arribada del Rei Carnestoltes!

Quina expectació aquesta tarda… Després de molt de temps esperant, hem rebut per fi la visita de Rei Carnestoltes. Tots els infants, d’infantil a sisè ens hem reunit al pati de l’escola per saludar al rei de la festa i la disbauxa.

Tothom ha parat molta atenció quan l’alumnat de sisè ens ha llegit el pregó. I es que és molt important recordar les ordres que el rei ens ha donat per venir preparats la setmana vinent:

Dilluns diu que vinguem amb roba d’adults. El dimarts, ben elegants. Dimecres necessitarem pintors, artistes, bombers i rellotgers… qualsevol ofici pot ser una bona pensada. Finalment dijous, no ens pot faltar el pijama ja que potser farem alguna becaineta…

Us deixem amb el programa d’activitats de la setmana per a que hi feu un cop d’ull. Estem segurs que passarem una setmana fantàstica!