El Llimoner, 3r trimestre

Estimats infants del Llimoner:

Avui acabem el trimestre, avui s’acaba el curs, i avui tanquem una etapa junts. Em sento afortunada d’haver compartit aquests anys amb vosaltres. Gràcies per la vostra saviesa, per la vostra autenticitat, per la vostra alegria. Estar amb infants ens ensenya tantes coses sobre l’essència dels éssers humans… Acompanyar-vos aquests anys ha estat un plaer, un orgull i un aprenentatge intens. Aquests darrers anys estem vivint moments molt durs, on els adults estem sovint batallant amb la por, amb la crítica, amb la fragilitat. Els infants, que teniu aquesta tendència natural a la salut i a la felicitat, aquesta tendència a l’amor incondicional, ens ensenyeu una vegada i una altra que la vida (viure de veritat!) és una altra història. És jugar, riure, aprendre, estimar plenament.

Els adults som afortunats de tenir els infants a prop, de poder-los observar amb admiració i amor.

Vull donar les gràcies també a les vostres famílies, Llimonets. Per la confiança, la complicitat i l’amor que m’han mostrat. Per l’escolta, per la col·laboració, per com us cuiden i com us estimen.

Vull donar les gràcies a la nostra Carlota, que us ha acompanyat aquests anys amb una mirada tan amorosa i una dedicació tan admirable.

Hem estat afortunats de coincidir tots plegats en el camí! Tots els infants que van formar part del Llimoner i ara són grans. Tots els infants que van estar un temps amb nosaltres i després van canviar d’escola. Tots i totes, famílies i
infants, hem estat una comunitat que estima, que escolta, que respecta. I això és tan valuós que no tinc paraules per agrair-ho.

Gràcies Abbie, Jan, Gabriel, Elia, Takeru, Olivia, Pep, Olau, Tahir i Meerab. Gràcies Aitana, Advik, Kassandra, Leonardo, Yasmín, Haroun i Saray. Gràcies Hermes, Siraj, Alan, Ivar, Gala, Ainhoa, Lily, Sasha i Noha. Us estimo, i sempre formareu part de la meva història.

Gràcies

22.06.22

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *