PINTEM AMB XOCOLATA
Que bé ens ho hem passat! Hem pintat un ou de xocolata per la nostra tapa de l’àlbum que està relacionada amb la Pasqua, hem olorat, tocat i tastat la xocolata. No hem pogut evitar acabar bruts i brutes … Aquí, teniu les fotos:
PINTEM AMB XOCOLATA Llegeix més »








