EI: L’ERIÇÓ ENS VISITA

Avui al pati de l’escola hem trobat un eriçó tot acompanyant el temps de tardor, i al panell digital hem descobert moltes coses sobre l’animaló. Quina sort hem tingut d’aquesta visita inesperada!

Ja fa uns dies que els més petits de l’escola estàvem aprenent què i com era un eriçó i, avui, el gran dia en què s’emportaven els treballs fets i els seus eriçons de fang cap a casa, aquests infants han tingut l’oportunitat de veure’l de veritat! Hem tancat el tema d’una manera inesperada i molt bonica.

I uns el tanquen i altres l’obren. Els altres alumnes d’infantil aprofitaran aquesta visita per treure’n suc i buscar què en volen aprendre. Acaba de crear-se una situació d’aprenentatge fantàstica!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *