Aprenem a partir de la vida que ens envolta

Els i les alumnes de P5 gaudim molt de la nova aula de joc simbòlic. Allà hi trobem diferents espais on poder desenvolupar rols i situacions de la vida quotidiana a través del joc i el llenguatge: la casa, la consulta del metge i la perruqueria. Tot jugant, aprenem vocabulari, com comportar-nos  en cada situació, a esperar, a demanar i respondre demandes… i també

3r Amb els cinc sentits

Els nens i nenes de tercer hem visitat l’Antic Hospital. Allà hem pogut fer el taller “Amb els 5 sentits” tot experimentant amb diferents materials i gaudint de l’experiència.

Curs de vela

Els alumnes de 5è de primària hem començat la nostra primera sessió d’iniciació a la vela.
Hem tingut un molt bon dia i ens ha agradat moltíssim.

4t al Thyssen

El dia 30 de setembre l’alumnat de 4t vam anar a veure l’exposició de l’Univers Guinovart al museu Thyssen. Els seus quadres són molt interessants. Representen la vida, la llum, la terra, el camp, el mar, i també la mort. Vam gaudir de l’art i vam poder comprovar com una persona es pot expressar amb les seves obres. Ens va agradar molt, us ho recomanem!

PROJECTE DE GUITARRA A L’ESCOLA

Els nens i nenes de 4t de primària de l’Escola  Ardenya hem començat les classes de guitarra. Aquest projecte es porta a terme gràcies a la col·laboració de l’Escola de Música de Sant Feliu de Guíxols que han fet l’aportació de 12 guitarres perquè l’alumnat pugui gaudir i aprendre música tocant un instrument musical. Les classes de guitarra les fa el professor Pep Begadà i la Núria Saubí d’acompanyant pianista. Estem molt agraïts i contents de poder formar part d’aquest projecte.

Sortida 3r al Museu Thyssen

ESPAI CARMEN THYSSEN
El passat divendres 24 de setembre, 3r A i 3r B vam visitar l’exposició Univers Guinovart, un espai ple de creativitat del que vam gaudir molt.

WhatsApp Image 2021-09-28 at 18.32.17

WhatsApp Image 2021-09-28 at 18.32.16 (1)

WhatsApp Image 2021-09-28 at 18.32.16

WhatsApp Image 2021-09-28 at 18.32.15

Llegeix més»

REUNIÓ INFORMATIVA DEL SERVEI DE MENJADOR ESCOLAR PER A LES FAMÍLIES.

Dilluns 27 de setembre a les 15:10h, tindrà lloc la reunió informativa anual del MENJADOR ESCOLAR.

La reunió serà presencial al pati de l’escola (amb accés per la porta d’entrada de 5è i 6è, un cop hagin entrat tots els alumnes). Per assistir a la reunió cal seguir la normativa COVID (mascareta-distància-higiene de mans) i només un representant per família.  Comptarem amb la presència de:

• Josep Planas (Empresa Bo i Sa)
  • Laia Basieras (coordinadora pedagògica-Bo i Sa)
  • Iban Castells (coordinador cuines-Bo i Sa)
  • Anna Bosch (dietista-Bo i Sa)
  • Imma Ricart (Consell Comarcal del Baix Empordà)
  • Direcció de l’escola.
  • Monitoratge/cuina
  • Aquest curs 21-22 el Servei de Menjador està gestionat per l’empresa “Bo i Sa servei d’àpats” dins el contracte de gestió signat amb el Consell Comarcal del Baix Empordà.

S’explicarà el Projecte educatiu del servei i s’atendran  tots els dubtes de les famílies.

US HI ESPEREM!!!!