PROGRAMA DE SALUT BUCODENTAL

El Departament de Salut, a través dels serveis d’odontologia dels centres d’atenció primària (CAP), reprèn el Programa de salut bucodental a les escoles amb l’objectiu de promoure la salut bucodental en els infants. Al nostre centre s’han dut a terme el divendres 23 d’abril (P4 i 1r) i el dijous 29 d’abril (6è), amb totes les mesures de seguretat que requereix la situació de pandèmia. Aquestes revisions comporten també l’entrega d’un informe individualitzat que indica, si és necessari, la conveniència d’assistir a l’odontòleg del CAP corresponent.

El Programa de salut bucodental a les escoles té l’objectiu de dur a terme la detecció precoç de la càries i reforçar l’orientació per prevenir-la en infants i famílies.

Més informació al Canal salut de la Generalitat de Catalunya