AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR ESCOLAR CURS: 2021-2022

S’obre el període per sol·licitar ajut econòmic individual pel menjador escolar del curs 2021-22.

Trobareu les sol·licituds, les bases i informació de la convocatòria aquí. L’ajut atorgat serà del 70 o del 100 % del preu del menú en funció de la puntuació obtinguda. L’import de l’ajut no serà mai superior al preu màxim de la prestació del servei escolar de menjador que determina, per a cada curs escolar, el Departament d’Educació de la Generalitat.

Si necessiteu assessorament, podeu demanar cita prèvia, telefònica o presencial, a l’enllaç següent https://baixemporda.eadministracio.cat/citaprevia.1 o enviar un correu electrònic a ajutsmenjador@baixemporda.cat. Telèfon i persones de contacte: 972 64 55 59 – Cristina Pagès i Ana Linares. Els dilluns no hi ha atenció al públic.

Aquest curs les sol·licituds de beques de menjador s’han de tramitar telemàticament, o a través del Consell Comarcal del Baix Empordà, o a les oficines de correus i als serveis socials municipals. La tramitació no es fa a les escolesGuia per tramitar la sol·licitud de l’ajut de menjador telemàticament

Per sol·licitar l’ajut econòmic cal que repasseu la renda anual de la unitat familiar de l’any 2020.

El període per presentar la sol·licitud és del dimecres 28 d’abril al dimecres 19 de maig de 2021 (ambdós inclosos). Per a l’alumnat que hagi de començar P3 i de nova matrícula podran demanar la beca en període de matriculació a finals de juny

Bases reguladores per a l’atorgament d’ajuts econòmics individuals de menjador escolar. Curs 2021-2022

Les/els sol·licitants que acreditin situacions de risc social, hauran de tramitar la seva sol·licitud a través dels serveis socials de Sant Feliu de Guíxols.