CLOENDA PROGRAMA LECXIT 2019-2020

El passat dijous, alguns dels alumnes , voluntaris, familiars, amics i representants de les escoles que han participat en el projecte LECXIT, van poder gaudir a la biblioteca municipal de la cloenda del programa. De la nostra escola van participar en el projecte els alumnes de 4t en Valentino que va assistir amb el seu amic Aitori en Nel que no va poder assistir, però que finalment es va trobar a la biblioteca amb la Lolita, la voluntària que li ha acompanyant en la lectura.

La biblioteca va convidar a la il·lustradora palafrugellenca , Anna Grimal que ens va preparar un taller de dibuix on tots/es els/les participants  vam poder fer les nostres produccions tot experimentant amb les diferents tècniques que ens va explicar.

Va ser una activitat genial on la creativitat va ser la protagonista. També ens va ensenyar alguns llibres i ens va parlar dels seus il·lustradors.

Al finalitzar el taller la biblioteca va fer un detall, que va entregar la Montse,  a cada un dels alumnes i voluntaris.

Volem agrair a la biblioteca que ens hagi preparat aquesta cloenda tan interessant i que hagi tingut molta cura oferint un espai segur.

Gràcies Montse i David per una gran feina!

La Montse Vila fent entrega del detall

En Valentino i l’Aitor amb la il·lustradora Anna Grimal.