REUNIONS AMB LES FAMÍLIES-INICI DE CURS 2020-2021

Benvolgudes famílies!!! Desitgem que tots/es estigueu bé.

Davant la situació de pandèmia en la que ens trobem, us comuniquem que les reunions d’inici de curs seran TELEMÀTIQUES. Hem preparat un Pla d’Actuació per a garantir les mesures de seguretat, per protegir al màxim tota la comunitat educativa. Per poder-vos-ho explicar, convoquem les reunions d’inici de curs els següents dies i horaris:

• P3-P4-P5 d’Educació Infantil: dilluns 07 de setembre a les 19h.
  • 1r i 2n d’Educació Primària: dimarts 08 de setembre a les 18:00h
  • 3r i 4t d’Educació Primària: dimarts 08 de setembre a les 19:00h
  • 5è i 6è d’Educació Primària: dimecres 09 de setembre a les 19:00h

Properament rebreu un correu electrònic amb l’enllaç de les reunions. Si el dia abans de la reunió no heu rebut l’enllaç, telefoneu a l’escola al 972328013, per tal de solventar la incidència.

US HI ESPEREM A TOTS/ES!!!

Claustre i Equip Directiu Escola Ardenya

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *