Primària

Sortida a Lleida 6è

El passat divendres, dia 12 de novembre, l’alumnat de 6è vam fer una sortida a Lleida. Vam visitar les restes històriques d’unes de les adoberies més antigues de l’estat espanyol i que millor s’han conservat. També, vam anar a veure l’exposició “Art i mite. Els déus del Prado” al CaixaFòrum. A més a més, vam […]

Sortida a Lleida 6è Llegeix més »

SORTIDA MONTBLANC 5è.

El divendres passat, els de 5è vam  visitar Montblanc. Aquest curs estudiarem l’Edat Mitjana i poder visitar alhora que conèixer de primera mà un exemple de ciutat d’aquella època, serà fonamental. L’activitat es dividia en dues parts: mentre uns feien un recorregut per la vila medieval, els altres visitaven el Museu Comarcal. Això ens va

SORTIDA MONTBLANC 5è. Llegeix més »

Treballem el còmic a 6è

Aprofitant que treballem el còmic, vam voler preguntar a l’Oscar si podia venir a ensenyar-nos a dibuixar personatges d’historieta. Va ser molt interessant perquè ens va ensenyar diferents tècniques per fer les expressions de la cara, només canviant petites coses, com les celles i la boca. Moltes gràcies, perquè hem millorat molt els nostres dibuixos!

Treballem el còmic a 6è Llegeix més »

GRADUACIÓ 6è. Curs 2020-2021

El curs s’acaba i amb ell l’alumnat de 6è passarà a l’institut. Per aquest motiu, com és tradició, el darrer dia d’escola hem celebrat un acte de Graduació dels nens i nenes de 6è. L’esdeveniment ha constat de dues parts: Una més formal i institucional amb les famílies i els companys de cicle, els alumnes

GRADUACIÓ 6è. Curs 2020-2021 Llegeix més »

GENIALLY PARC D’EUROPA 6è

Com sabeu, a sisè hem estat treballant al llarg de tot el curs el Projecte Parc d’Europa que forma part d’”Apadrinem un monument”. Ens hem fixet en tres aspectes fonamentals: els arbres les escultures plaques històriques Ha estat un treball molt divers: observacions, visites, xerrades, indagacions, presentacions, recerca d’informació… I ara un cop acabat, ho

GENIALLY PARC D’EUROPA 6è Llegeix més »

Sortida de 4t a Comarruga

Com a sortida de fi de curs, enguany hem anat a Comarruga. Hem fet esports d’aventura a l’aigua com ara Vela, Kayak i Padle – Surf. També hem jugat una estona a la platja. Ha estat un dia fantàstic i ple de sal!! Si cliqueu a la següent imatge, podreu accedir a la resta de

Sortida de 4t a Comarruga Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut