Portada

CELEBREM LA CASTANYADA!

EL PASSAT DIVENDRES DIA 28 D’OCTUBRE ELS ALUMNES DE CICLE INICIAL I D’ EDUCACIÓ INFANTIL VAM CELEBRAR LA FESTA DE LA CASTANYADA TOTS JUNTS!! HO VAM FER AL PATI DE L’EDIFICI DELS MÉS PETITS DE L’ESCOLA. EN PRIMER LLOC, CADA NIVELL VA BALLAR UNA DANSA I DESPRÉS, VAM BALLAR TOTS JUNTS UNA PARELL DE DANSES […]

CELEBREM LA CASTANYADA! Llegeix més »

A P5 HEM FET VOTACIONS

Aquest any, com a projecte interdisciplinari de centre, treballarem els animals en perill d’extinció. Ens vam reunir un dia tot P5 per parlar del tema. Vam parlar del que vol dir “perill d’extinció” i els vam ensenyar imatges d’alguns animals que estan en risc. De tots aquells animals s’havia de triar un. Vam intentar arribar

A P5 HEM FET VOTACIONS Llegeix més »

Unió de pagesos a CM

Des de la Unió de Pagesos, com cada curs, l’alumnat de quart hem rebut la xerrada sobre les històries de vida. Plenes d’emoció i vivències reals, ens encanta escoltar-les! Gràcies a la Unió de Pagesos per aquesta estona.   Si cliqueu a sobre de la imatge podreu accedir a la resta de fotografies de la

Unió de pagesos a CM Llegeix més »

Orles 6è

L’últim dia d’escola vam celebrar la graduació dels nois i noies de 6è de forma excepcional a la Sala Polivalent. Va ser un acte molt emotiu on els alumnes van poder acomiadar-se amb parlaments del seu pas per l’escola i diferents balls. Us desitgem molta sort en aquesta nova etapa que comenceu! Us trobarem molt

Orles 6è Llegeix més »

PROJECTE DE L’AIGUA. 5è

Seguint la línia de l’escola relacionada amb el Projecte de l’Aigua, 5è vam treballar, prèviament a l’aula, les diferents infraestructures hidràuliques del Canal d’Aragó i Catalunya. Aquestes són fonamentals pel transport i distribució de l’aigua als diferents indrets i poblacions. A més a més, de conscienciar-nos i valorar que si no hagués estat per aquest

PROJECTE DE L’AIGUA. 5è Llegeix més »

Activitat Parc Europa 5è i 6è

L’alumnat de 6è va finalitzar el projecte del Parc Europa explicant els plafons, els arbres i les escultures als companys/es de 5è, mitjançant dinàmiques interactives. Vam estar durant tot el matí de dilluns, dia 20, i tots els grups de 5è van poder passar per les diferents estacions que van organitzar. Va ser una sessió

Activitat Parc Europa 5è i 6è Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut