Projectes de centre

Pla de millora d’oportunitats educatives (PMOE)

Pla de millora d’oportunitats educatives per a compensar les desigualtats educatives derivades de la Covid-19.

Projecte CROMA

Per reforçar la vinculació entre alumnat i escola,en col·laboració amb la UAB.

Pla educatiu d’entorn (PEE)

Pla educatiu d’entorn per afavorir la convivència, cohesió́ social i èxit educatiu de l’alumnat en tots els àmbits.

Projecte Vincles

En col·laboració amb l’Institut Can Jofresa, antics alumnes de l’escola que ara estudien en aquest institut venen a l’escola de manera voluntària durant unes tardes fora del seu horari lectiu per donar suport a als mestres en l’organització de diferents activitats.

Projecte Lecxit

Projecte en col·laboració amb la biblioteca del districte II i la Fundació Bofill per incrementar l’èxit educatiu de l’alumnat a través de la millora de la seva comprensió lectora.

Pla català de l’esport a l’escola (PCEE)

Projecte en col·laboració amb la Secretaria General de l’esport i el Consell Esportiu del Vallès Occidental – Terrassa per promoure la participació en activitats físiques i esportives de l’alumnat en horari no lectiu i aprofitar la funció integradora i de cohesió social de l’esport escolar.

Pla de consum de fruita i llet a les escoles

En col·laboració amb el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació l’escola rep regularment diferents tipus de fruites de temporada i també llet per repartir entre l’alumnat de l’escola amb la voluntat promoure hàbits d’alimentació saludable.

Centre formador d’estudiants en pràctiques dels graus de mestre d’educació infantil i d’educació primària

L’escola acull estudiants de diferents cursos del grau de mestre de la UAB per tal que realitzin les seves estades de pràctica en col·laboració amb mestres de l’escola.