Recerca sobre Psicomotricitat a P5

Durant el mes de març la nostra escola ha rebut la visita de dues investigadores del Grup de Recerca en Educació Psicomotriu (147-SGR-2017) de la Universitat Autònoma de Barcelona (GREP UAB).

La Núria Franch i l’Estrella Masabeu han observat sessions de Psicomotricitat als grups de P5 (dues sessions a P5A i tres sessions a P5B).

L’objectiu d’aquestes observacions és recollir informació per a una recerca que estan realitzant des del GREP UAB, que pretén investigar el paper del/la psicomotricista durant les sessions de Psicomotricitat i la seva relació amb els infants.

Per fer-ho, a més d’observar les sessions de Psicomotricitat, han parlat amb els infants després de la sessió per saber la seva opinió respecte a l’acompanyament que els hi fa la Laura.

Imatges conversa amb els infants P5A (Núria Franch i P5B (Estrella Masabeu)

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut