Sortida a les mines de Gavà
El passat dia 16 de novembre, els dos grups de 5è vam anar, en autocar, a les Mines neolítiques de Gavà. Primer, vam esmorzar dins el museu, i després… ens vam ensenyar allò que es feia al neolític i les excavacions que s’havien fet a la zona. Ens vam posar uns cascos i vam entrar […]
Sortida a les mines de Gavà Llegeix més »


