Rua de Carnestoltes 2013

Com cada any, alumnat, mestres i també pares i mares, germans i altres familiars i exalumnes vam fam desfilar per l’Avinguda Barcelona amb les nostres disfresses en la tradicional rua de Carnestoltes.

Aquí teniu les fotografies.

I durant el cap de setmana i organitzada per l’AMPA, la nostra escola també va participar en la rua infantil de Terrassa. A veure si descobriu de què van anar disfressats!

En aquest enllaç també podeu veure les fotografies.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.461570220576947.101387.415593625174607&type=3

0 comentaris a “Rua de Carnestoltes 2013”

  1. Vull felicitar a l’AMPA pel seu esforç en la preparació i participació a la rua de la ciutat!! A més també dir que la disfressa era super original!! Sou els millors!!! Continueu així!!!

  2. la rua que va organizar l’ampa va estar molt bè.Els ems petits anavem dissfresats de calçots i els grans anaven dissfresats de “cuiners que menjen”

  3. El colegio es chulo es grande tiene de todo.Tiene gimnasia,comedor,patio,biblioteca,classe de ingles,classe de musica,aula de cullida,i mas cosses.etc.
    Classe de P3,hasta 6eB

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut