0 comentaris a “Paisatge de mar i muntanya”

  1. Soc professora de didàctica del medi a 2n curs de magisteri. Estic preparant una pràctica sobre l’estudi del paisatge a l’educació primària i voldria contactar amb els mestres de 4t que han fet la maqueta perquè expliquessin als estudiants el procés que han seguit i el que han après els alumnes.
    Moltes gràcies
    Roser

  2. L’activitat: “paisatge de mar i muntanya” la triem d’un paquet d’activitats que ofereix el PAME a Terrassa i que ens subvenciona al 50%.
    Aleshores, tot el material base necessari, el porten uns monitors de fora de l’escola que són els que fan l’activitat amb els nens conjuntament amb el tutor, durant un parell d’hores.
    Sempre fem aquesta activitat una vegada hem acabat el temari de Medi corresponent al C. Mitjà, ja que fem una gran repassada de la muntanya al mar: paisatge, relleu, comunicacions, flora, fauna… de Catalunya.

    Una salutació VICKY

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut