TALLER DE PARES: CONTA-CONTES

El dimecres 18 de gener de 2017 els pares de la Teia, alumna de P-5 van donar inici al taller de pares. Aquest taller consisteix en contar contes a tota la classe.

Els objectius principals que es pretén en aquesta activitat són :

• Crear i fomentar en els infants l’hàbit i el gust per llegir, introduint als més petits en el món dels contes i als més grans en el plaer d’explicar-los
• Acompanyar en el procés lector possibilitant el ritme particular de cada nen. Promocionar la lectura amb funcions tant d’aprenentatge com lúdiques
• Ajudar a la creació de criteris propis mitjançant la comparació de contes diferents.
Aquesta activitat forma part de la programació d’activitats dintre el curs escolar. Els propis pares juntament amb la família trien un conte clàssic per explicar a l’aula. Un cop triat el conte, preparen material complementari per explicar el conte (cartells, decorats, titelles…) i es preparen la lectura.
El que es pretén aconseguir és que la família, conjuntament amb el seu fill/a, elegeixi, prepari, comenti, elabori material de suport… aquest moment són agradables i desitjats pels nostres fills/es. La participació i implicació de la família a l’escola és essencial e imprescindible. A més, són moments en que la diversió es present i el nen es sent protagonista de l’activitat.
Des de l’escola us invitem a poder gaudir d’aquest moment dintre l’aula juntament amb els vostres fills/es. Us esperem!!!

Taller P5 Pares Teia on PhotoPeach