FESTIVAL DE NADAL 2016

Durant el mes de desembre vam celebrar el Nadal a l’escola fent les següents activitats:

Decoració de l’escola amb motius nadalencs: uns barrets fets a plàstica (proposats per l’assessora de plàstica MªJo). Al mural de l’entrada s’hi ha posat el Betlem, Tió de Nadal i decoració al mural, tal com ja és habitual.

El dimecres 21 de desembre a les 3 vam fer cagar el tió des de P-3 fins a 6è i tot seguit l’AMPA ens va convidart a xocolata amb melindros.

El dijous 22 de desembre vam celebrar Festival de Nadal: cantada de nadales, entrega de la carta als patges reials i el recital de poemes de Nadal. L’espai escollit va ser el saló d’actes de l’SCRUA.

Les actuacions d’aquest curs van ser:
P-3: POEMA: ALEGRA’T PANXETA
CANÇONS: JA VE NADAL
P-4: POEMA: VULL RIALLES I PETONS!!!
CANÇÓ: ELS 3 REIS ARRIBEN A CIUTAT
P-5: POEMA: SI NADAL FOS A L’ESTIU
CANÇÓ: A BELÉN CON ALEGRÍA
CI-1:POEMA: El NADAL JA ARRIBA
CANÇÓ: EL RABADÀ
CI-2:POEMA: LES JOGUINES
CANÇÓ: LA MARXA DELS REIS
CM-1:POEMES: NIT ESPERADA
CANÇÓ EN ANGLÈS: SANTA, SANTA WHERE ARE YOU
CANÇÓ: BON NADAL
CM-2:POEMA: EL NINOT DE NEU (2 VEGADES)
CANÇÓ: EL RAP DE LA CARTA ALS REIS
CS-1:CANÇÓ: 12 DAYS OF CHRISTMAS
CANÇÓ: JA HA ARRIBAT EL TEMPS
CS-2:POEMA: CARTA ALS REIS (NÚRIA FREIXAS)
CANÇÓ: “JA HA ARRIBAT EL TEMPS” (THE POLICE) I
“ÉS NADAL” (BON JOVI).

La sala de l’SCRUA es va quedar petita. Va venir molt de públic. Els xiquets i xiquetes van mostrat seguretat dalt de l’escenari, i van representar els poemes i cançons excel·lentment!!!

Us deixem algunes fotos i un vídeo dels alumnes de sisè.

Si teniu enregistraments del dia del festival us agrairiem que us poseu en contacte amb l’escola per tal de recollir-ho i penjar-ho al web. Moltes gràcies.

Festival de Nadal 2016 on PhotoPeach