PREINSCRIPCIÓ CURS 2021-2022

El Departament d’Educació ha obert el període de preinscripció per al proper curs 2021-22 (del 15 al 24 de març). Com a novetat, aquest any la preinscripció es fa de forma totalment telemàtica.
Se us demanarà el codi del centre. La nostra escola té el codi… Llegeix més»

Cuidem l’entorn

Avui les xiquetes i xiquets de 3r hem netejat l’entorn de l’escola i el pati. Hem observat molts plàstics pel terra i no ens ha agradat gens. Volem tenir el pati i l’escola nets, així és que ens hem disposat a recollir els plàstics del… Llegeix més»

Comencen les assemblees a 4t

Aquest curs l’alumnat de 4t hem començat a reunir-nos en assemblea a les hores de tutoria. Així treballem la resolució de diferents temes relacionats amb el nostre grup i busquem entre totes solucions i acords. Cada setmana l’assemblea compta amb un president/a i un secretari/a… Llegeix més»

Fem les notes musicals amb plastilina

Els alumnes de tercer ens ho passem molt bé. Estem treballant les notes musicals: mi, sol i la.  Agafem el pentagrama i realitzem les notes amb plastilina. Ho fem molt bé i hem après molt bé a fer les notes.

COMIAT DELS ALUMNES DE SISÈ

Com cada any, ens acomiadem dels nostres alumnes de sisè curs. Degut a la situació actual que estem vivint, no podem acomiadar-nos com és degut; per aquest motiu us deixem un recull de vídeos i fotografies dels nostres alumnes del seu pas per l’escola. Gaudiu-lo!

Ashia,… Llegeix més»

PLA D’OBERTURA DE CENTRE

Benvolgudes famílies.
A continuació us presentem el PLA D’OBERTURA DE CENTRE aprovat avui mateix dia 28 de maig en Consell Escolar junt amb una presentació resum d’aquest pla.

L’HORA DEL CONTE

En una societat com la nostra, caracteritzada per una pèrdua de valors socials i una manca de comunicació intergeneracional, és necessari establir noves modalitats d’aprenentatge que fomentin el diàleg i la convivència intergeneracional.
La gent gran són com llibres vivents i arxius de la família. Transmeten… Llegeix més»

vídeo de l’escola 21 d’Abril. TOT ANIRÀ BE!

L’equip docent  de la nostra escola hem creat aquest vídeo amb la finalitat de donar molts ànims i així suavitzar  la situació de confinament actual. Ha estat possible gràcies a l’esforç de tots els alumnes que han pintat un arc de sant Martí i ens han enviat la fotografia. Agraïm molt la seva col·laboració.
No és fàcil però de ben segur que TOT ANIRÀ BÉ!?