EXCURSIÓ A LA BASSA DE LES OLLES

El divendres 21 d’octubre els alumnes de CM i CS i tutors hem anat en tren fins a l’Ampolla. D’allí hem fet la volta a la bassa de les olles a peu, observant ocells i plantes i collint petxines. Hem dinat a la zona de pícnic de “lo Goleró”.

Durant la setmana anterior els alumnes de CM i CS han mirat la ruta que es faria a peu en un mapa i s’ha parlat dels ocells i plantes que podran anar trobant durant el trajecte.

El Divendres 21 hem començat la ruta i en grups tenien una fitxa per anar completant a mesura que anaven trobant els diferents ocells i plantes que ja havien treballat a l’aula prèviament.

L’activitat ha estat molt profitosa. El dia va ser excel·lent ( ni massa fred ni massa calor), alguns alumnes no havien anat mai en tren i la ruta no era massa llarga. Vam tenir temps de fer-ho tot.
A la tornada vam agafar el tren de les 15h de l’Ampolla ( va portar un retard de 15min). Un cop a l’Aldea, la policia ens va acompanyar fins a l’escola.
Bona sortida i molt recomanable per a repetir d’aquí a un temps.

Excursió Bassa les Olles CM-CS on PhotoPeach