Cuidem l’entorn

Avui les xiquetes i xiquets de 3r hem netejat l’entorn de l’escola i el pati. Hem observat molts plàstics pel terra i no ens ha agradat gens. Volem tenir el pati i l’escola nets, així és que ens hem disposat a recollir els plàstics del… Llegeix més»

Comencen les assemblees a 4t

Aquest curs l’alumnat de 4t hem començat a reunir-nos en assemblea a les hores de tutoria. Així treballem la resolució de diferents temes relacionats amb el nostre grup i busquem entre totes solucions i acords. Cada setmana l’assemblea compta amb un president/a i un secretari/a… Llegeix més»

Fem les notes musicals amb plastilina

Els alumnes de tercer ens ho passem molt bé. Estem treballant les notes musicals: mi, sol i la.  Agafem el pentagrama i realitzem les notes amb plastilina. Ho fem molt bé i hem après molt bé a fer les notes.

COMIAT DELS ALUMNES DE SISÈ

Com cada any, ens acomiadem dels nostres alumnes de sisè curs. Degut a la situació actual que estem vivint, no podem acomiadar-nos com és degut; per aquest motiu us deixem un recull de vídeos i fotografies dels nostres alumnes del seu pas per l’escola. Gaudiu-lo!

Ashia,… Llegeix més»

LAND ART

Coneixeu el Land Art?
L’alumnat de 3r l’hem descobert aquest trimestre i hem creat diferents obres Land Art amb materials naturals.
Les voleu veure?

SAVE OUR PLANET

Durant aquest últim trimestre, els alumnes de 4t , 5è , i 6è  juntament amb les seves famílies han estat treballant el problema de la contaminació, sobretot del plàstic d’un sol ús, a l’àrea d’anglès.
Han pres molta consciència d’aquest GRAN problema. Per acabar les tasques… Llegeix més»

PLA D’OBERTURA DE CENTRE

Benvolgudes famílies.
A continuació us presentem el PLA D’OBERTURA DE CENTRE aprovat avui mateix dia 28 de maig en Consell Escolar junt amb una presentació resum d’aquest pla.