UN NADAL PLE DE MÀGIA

La màgia sempre arriba per aquestes dates i a la nostra escola ha omplert tots els racons. Hem fet moltes activitats per celebrar l’arribada de l’hivern i les festes nadalenques tot i els temps que corren. Però la il·lusió i les ganes de passar-ho bé ens han fet reinventar aquelles tradicions que tan ens agraden per poder-les celebrar igualment d’una altra manera. Us agradaria veure-ho? A continuació, clicant als següents enllaços, podeu veure els vídeos que hem preparat amb cançons, poemes i paraules molt boniques.

Aprofitem per desitjar-vos a tothom, des de la nostra escola i de part de tota la comunitat educativa, unes bones festes nadalenques i un Feliç 2021.

BONES FESTES I UN MILLOR ANY NOU 2021 (1)