PLA DE CONSUM DE FRUITA 2017-2018

Menjar fruita és sa i divertit!

Aquest curs 2017-18, els alumnes de Cicle Inicial de la nostra escola participaran en el Pla de Consum de fruita a les escoles, una iniciativa de la Unió Europea que es fa efectiva mitjançant una acció coordinada dels Departaments d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, Salut i Ensenyament.

La campanya consisteix a distribuir gratuïtament fruites i verdures a escolars dels centres de Catalunya que hagin sol·licitat la seva participació.

Aquesta activitat es complementarà amb activitats educatives i de conscienciació de consum saludables que farem a l’aula, incloses dins de les activitats de Medi sobre “El cos humà”, que tot just començarem aquest segon trimestre.

L’escola rebrà sis entregues mensuals, de gener a juny, distribuint un total de 25 racions de fruites i hortalisses per a cada nen. La setmana que rebrem la fruita, l’alumnat la consumirà per esmorzar en un dia (o potser dos).

El primer lliurament serà aquesta setmana.

DATA FRUITA
17/01/18 –       pastanaga

–       pera

–       plàtan