Trobada de famílies del primer cicle d’EI

Hola!

Les famílies de l’aula del Ciclisme d’I1-I2 vam tenir la primera reunió d’inici de curs.

Va ser un bon moment per coneixe’ns tots i totes, pares, mares i mestres. Vam explicar com van ser els primers dies d’adaptació dels infants i de les famílies, vam presentar les rutines que fem a l’aula, vam donar a conèixer els espais interiors i exteriors de l’escola, entre d’altres.

Abans d’acabar la trobada vam fer una dinàmica. Aquesta consistia que les famílies havien de portar un coixí pel seu fill o filla i decorar-lo fent alguns dibuixos, posant el nom i inclús algun missatge positiu. Va ser un moment molt emotiu i especial.

L’endemà, vam donar els coixins als infants que cada família havia decorat.

La connexió positiva que s’estableix entre família-escola és la base per a un bon aprenentatge.

Us deixem un recull de fotos d’aquest moment 🙂

Equip de mestres de primer cicle.