Tallers: Llenguatge de signes i Braçalets.

De la Setmana Cultural cal destacar la participació d’algunes famílies que van apropar als alumnes de Cicle Mitjà tallers que ja sigui per motiu professional o per afició ens van poder i voler oferir.

Moltes gràcies per avançat!

La llengua de signes catalana, coneguda habitualment per la sigla LSC, és la llengua de les persones sordes i sord-cegues signants de Catalunya. Es tracta d’una llengua natural de modalitat gestual i visual emprada per part del col·lectiu de persones signants com a sistema lingüístic de comunicació social i cultural. També és la llengua en què solen relacionar-se amb altres persones del seu entorn familiar i social immediat.

També vam fer un taller de braçalets. Vam dedicar una tarda a fer el propi braçalet. Els i les alumnes ho van anar entenent amb força rapidesa i traça. D’aquest taller no tenim fotografies però han quedat els braçalets. Ja veureu alguna mostra.